Koszulka polo DOVER męska ostrzegawcza
Opis
OPIS PRODUKTU
Koszulka ostrzegawcza polo z krótkim rękawem DOVER/ CANIS spełnia normy EN 13688 (odzież ochronna, wymagania ogólne)/ EN 20471 (odzież ostrzegawcza)/ Klasa 2. Ostrzegawcza koszulka o intensywnej widzialności do użytku zawodowego. Warianty kolorystyczne: żółty, pomarańczowy. Rozmiary: S-4XL. Wykonana z 100% poliester ptasie oko/ 140 g/m2. Koszulka polo zapinana na trzy guziki z kieszonką napiersiową. Koszulka posiada dwa pasy odblaskowe, które doskonale sygnalizują obecność pracownika w warunkach niebezpiecznych przy świetle nocnym, dziennym i przy świetle reflektorów. Koszulka zapewnia bardzo dobrą swobodą ruchów, a warstwa Wicking Finish zapewnia szybkie i równomierne wysychanie. W okresie letnim stanowi odpowiednią ochronę dostosowaną do warunków pogodowych, fluorescencyjny kolor jest doskonale widoczny za dnia nawet z dużych odległości a odblaski odbijają światło emitowane np. przez nadjeżdżające pojazdy, zwiększając poziom bezpieczeństwa po zmroku. Odzież odblaskowa dedykowana dla osób, które pracują w pobliżu ruchu drogowego, na placach z maszynami i pojazdami budowlanymi. Korzystają z niej drogowcy, strażacy, operatorzy maszyn, budowlańcy, pracownicy lotnisk i portów.
CECHY PRODUKTU
- Koszulka polo ostrzegawcza z krótkim rękawem DOVER/ CANIS/ Klasa 2
- EN 13688 (odzież ochronna, wymagania ogólne)
- EN 20471 (odzież ostrzegawcza)
- Materiał: 100% poliester ptasie oko/ 140 g/m2
- Warianty kolorystyczne: żółty, pomarańczowy
- Rozmiary: S-3XL
- Koszulka polo z zapięciem na guziki
- Kieszeń napiersiowa
- Pasy odblaskowe
- Szwy postronne
- Modyfikacja Wicking Finish do szybkiego i równomiernego wysychania
- Doskonała widoczność
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
KOLEKCJA | ... |
NORMY | EN 13688/ EN 20471 |
MATERIAŁ | 100% poliester pawie oko |
GRAMATURA | 180 g/m2 |
WŁAŚCIWOŚCI UŻYTKOWE | Ostrzegawcze |
DOPASOWANIE | Zapięcie na guziki |
RĘKAW | Krótki |
INNE | Pasy odblaskowe |
PŁEĆ | On |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.