Rękawice antyprzecięciowe CUT TOUCH Xc
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniDarmowa dostawa od 500 PLN
Szybka wysyłka w 24h
14 dni na zwrot
Opis
RĘKAWICE ANTYPRZECIĘCIOWE CUT TOUCH Xc/ ARDON
PRODUKT SPEŁNIA NORMY
- EN 388 (rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi)
- CAT. II
OPIS PRODUKTU
Rękawice posiadają bardzo dobrą chwytność, są solidne i wytrzymałe. Chronią przed zagrożeniami typu: ścieranie, przecięcie, przekłucie, przebicie, wytrzymałe na rozciąganie. Zapewniają wyjątkowo dokładną manipulację w delikatnie zaolejonym środowisku ze średnim poziomem ochrony antyprzecięciowej. Kolor: niebiesko - czarny. Rozmiar: 7, 8, 9, 10, 11. Materiał: UHMWPE + włókno szklane + PES + spandex + nitryl. Konstrukcja: model pięciopalcowy, doskonale dopasowany, w połowie wykończenie antypoślizgowe, elastyczny mankiet. Dzięki elastycznemu ściągaczowi doskonale się dopasowują i nie zsuwają z dłoni. Stosowane do prac w wilgotnym środowisku, komfortowe i wygodne w pracach precyzyjnych, przy montażu czy serwisie, cechy antyprzecięciowe pozwalają na użytkowanie w przemyśle motoryzacyjnym, logistyce, magazynowaniu oraz przy obróbce szkła i metalu. Chronią ręce przed urazami, idealne do pracy z ostrymi narzędziami.
CECHY PRODUKTU
- RĘKAWICE ANTYPRZECIĘCIOWE CUT TOUCH Xc/ ARDON
- NORMY: EN 388/ CAT.II
- KOLOR: niebiesko - czarny
- ROZMIAR: 7, 8, 9, 10, 11
- MATERIAŁ: UHMWPE + włókno szklane + PES + spandex + nitryl
- KONSTRUKCJA: model pięciopalcowy, doskonale dopasowany, w połowie wykończenie antypoślizgowe, elastyczny mankiet.
- ZALETY: doskonałe dopasowane i pewny chwyt, odporność na uszkodzenia mechaniczne,
- ZASTOSOWANIE: do prac w wilgotnym środowisku, do pracach precyzyjnych, przy montażu czy serwisie, w przemyśle motoryzacyjnym, logistyce, magazynowaniu oraz przy obróbce szkła i metalu
Dane techniczne
NORMY | EN388 |
MATERIAŁ | UHMWPE/ włókno szklane/ PES/ spandex/ nitryl |
MANKIET | Elastyczny |
PRZEZNACZENIE | Ochrona antyprzecięciowa |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.