Rękawice DINGO 3210
Cena regularna:
towar niedostępny

Darmowa dostawa od 500 PLN
Szybka wysyłka w 24h
14 dni na zwrot
Opis
RĘKAWICE WZMACNIANE DINGO 3210/ CANIS
PRODUKT SPEŁNIA NORMY
- EN 420 (rękawice ochronne - wymagania ogólne i metody badań)
- EN 388 (rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi)
- CAT. II
OPIS PRODUKTU
Rękawice przeznaczone do ochrony rąk przeciw zanieczyszczeniom i ochrony w środowisku pracy, w którym występują zagrożenia mechaniczne, jak: ścieranie, przecięcie, rozdzieranie, przekłucie. Wykorzystywane do prac o średnim ryzyku zagrożenia. Kolor: żółto - szary. Rozmiar: 11, 12. Długość: 27 - 30 cm. Materiał: dłoń – dwoina bydlęca, grzbiet - tkanina bawełniana gruba. Konstrukcja: model pięciopalcowy, rękawice kombinowane, dłoń z dwoiny bydlęcej, wzmocnienie kciuka i palca wskazującego skórą, grzbiet z grubej tkaniny bawełnianej, sztywny mankiet z gumką na nadgarstku, podszewka w dłoni i palcach. Fason pięciopalcowy to lepszy chwyt i precyzja pracy. Zalecane zastosowanie: przemysł lekki, hobby, budownictwo, budowa maszyn, rolnictwo
CECHY PRODUKTU
- RĘKAWICE ROBOCZE DINGO 3210/ CANIS
- EN 420 (rękawice ochronne - wymagania ogólne i metody badań)
- EN 388 (rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi)
- CAT. II
- Rękawice kombinowane
- Do prac o średnim ryzyku zagrożenia
- Kolor: żółto - szary
- Rozmiar: 11, 12
- Długość: 27 - 30 cm
- Materiał: dłoń – dwoina bydlęca, grzbiet - tkanina bawełniana gruba
- Konstrukcja: model pięciopalcowy, rękawice kombinowane, dłoń z dwoiny bydlęcej, wzmocnienie kciuka i palca wskazującego skórą, grzbiet z grubej tkaniny bawełnianej, sztywny mankiet z gumką na nadgarstku, podszewka w dłoni i palcach
- Zalety: odporność na uszkodzenia mechaniczne, doskonały chwyt
- Zastosowanie: przemysł lekki, hobby, budownictwo, budowa maszyn, rolnictwo
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
NORMY | EN 420/ EN 388 |
MATERIAŁ | Dwoina bydlęca/ bawełna |
MANKIET | Sztywny |
PRZEZNACZENIE | Ochrona przed zagrożeniami mechanicznymi |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.